100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: צובר עוד ועוד ידע בכל יום שעובר

מאת: מתן ברוכיאן (13.06.2017)

מעט יותר מחודש עבר מאז התחלתי את ההתמחות בחברת דלק מוטורס במסגרת פרויקט The Leaders.כל יום בחברה הוא שונה, ואני אוהב את זה. אני יכול לומר בביטחון שעכשיו אני מכיר את עולם הרכב הרבה יותר. כמובן שזה רק קצה הקרחון ויש עוד הרבה מה ללמוד, אבל אני מרגיש שכל יום בו אני מבקר בחברה אני צובר עוד ועוד ידע בתחום.

בשבועות הקרובים עתיד להיפתח אולם התצוגה והמכירה החדש של החברה בתל אביב. פתיחה זו מעסיקה גורמים רבים ומצריכה הירתמות של כלל המחלקות השונות בחברה על מנת לעמוד בלוח הזמנים הצפוף.

אולם התצוגה החדש יכיל קומת כניסה, קומת מכירה ל-Mazda וקומה נוספת עליונה ל-Ford.בקומה של Fordעתיד להיבנות קיר Heritage המתעד את ההיסטוריה העשירה והארוכה של המותג. יוגב, מנהל התקשורת השיווקית של החברה אליו אני כפוף בתקופת ההתמחות, ביקש ממני לעשות מחקר היסטורי קצרצר על Ford במטרה לבנות את התוכן שייכתב בציר הזמן שעל הקיר. התרגשתי ושמחתי לקבל משימה ראשונה ומשמעותית, וישר התחלתי בעבודה הכרוכה בשעות ארוכות מול מסמכים היסטוריים באנגלית שהחברה העולמית העבירה לצורך הפרויקט, וחיפוש מידע רלוונטי נוסף על המותג באינטרנט.

על פניו, זו אולי נראית משימה אפורה ומשעממת, אבל הסיפור של המותג, בעיקר בשנותיו הראשונות, מרתק. כמובן שהרצון ליצור תוצר איכותי שעומד בסטנדרטים האישיים שלי ושל החברה היוו גורם מוטיבציוני משמעותי. עכשיו, לאחר שסיימתי את הפרויקט, אני מחכה לקבלת פידבק וכמובן לראות את יצירת הקיר באולם התצוגה והמכירה.

פרויקט נוסף בו אני לוקח חלק הוא ההכנות לצילום פרסומת חדשה לMazda CX-3-, פרויקט אליו נחשפתי מהשלבים הראשונים של החשיבה על הרעיון הכללי, דרך גיבוש הקריאייטיב ועד למכרז אליו נגשו הבמאים השונים שהתחרו על הזכות להוביל פרסומת שכזאת. על התסריט והתוכן אני לא יכול לספר כמובן, אבל אני מבטיח לכם שהתוצרים יהיו מושקעים ואיכותיים. אני מקווה שעד לבלוג הבא כבר תוכלו לראות את הפרסומת על המסך שלכם בפריים טיים.

אתגר נוסף איתו התמודדתי הוא הכנת בוט חדש לפייסבוק של מאזדה. בקרוב מאוד אמור לעלות בוט לעמוד הפייסבוק של מאזדה בו לקוחות יוכלו להתכתב באמצעות הצ'ט של הפייסבוק עם המערכת האוטומטית אותה בנינו. האתגר עימו התמודדנו הוא לספק חוויית שיחה אותנטית לגולשים, בעלת פן הומוריסטי וקליל, בלי שהם ירגישו שהם מדברים עם בוט, ולתת מענה אמיתי, רלוונטי ומקצועי לשאלות של לקוחות המתעניינים ברכישת רכב. במסגרת העבודה על פרויקט זה חשבתי על שאלות אפשריות שאותן יכולים הלקוחות לשאול ובניתי תשובות אוטומטיות תואמות.

מיום ליום אני מבין ומפנים שעבודת השיווק היא מגוונת ודורשת יכולת תמרון ומולטיטסקינג ברמה גבוהה מאוד. אחד הדברים שהכי מעוררים השראה בעיניי בעבודת איש השיווק הוא הגיוון איתו הוא נדרש להתמודד - מספר הנושאים עליהם יש לתת את הדעת ולטפל הוא רב מאוד.

היכולת לפקח על מספר פרויקטים ולבצע פעולות שונות במקביל הינן יכולות שכל איש שיווק חייב שיהיו לו, ואני רואה איך זה בא לידי ביטוי ככל שתקופת ההתמחות מתקדמת.

מתן ברוכיאן

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×