100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: הכל מתחבר

מאת: טל הר סיני (08.06.2017)

"בריפים", "אסטרטגיה שיווקית", "קידום ממומן", "מסרים", "שביעות רצון לקוח", "חזון החברה", "NPS", "מסע לקוח", "USP",  "קמפיינים", "קהלי יעד", "דאטה", "דיוורים", "לידים", "טרגוטים", "המרות" והרשימה עוד ארוכה. לפני שהגעתי להתמחות במחלקת השיווק של "שטראוס מים"במסגרת פרויקטThe Leadersהייתי בטוחה שאלו רק ביטויים שחוזרים על עצמם בלימודים. לא תיארתי לעצמי עד כמה הם רלוונטיים ושימושיים בכל פגישה, מייל או בשיחה היומיומית. לא תיארתי לעצמי שזו השפה. 

אז מה אני עושה פה, במחלקת השיווק? היום מתחיל עם קפה טוב, כשברור שהמים החמים הם מבר המים תמי4 היפה שיש במטבח. אחר כך מגיע שלב שיחות הבוקר במסדרונות המשרדים - הרגע הכי טוב ביום!

לאורך היום, יש כל הזמן פגישות מעניינות במגוון נושאים. מה שאותי הכי מעניין אלו הפגישות עם משרדי הפרסום והמדיה, שם מתקבלות ההחלטות הכי חשובות מבחינתי.

אחת מהפגישות המרתקות בעיני הייתה עם משרד הפרסום המוביל של החברה, פגישה שבה הייתי שותפה בבחירת קריאייטיב לקמפיין הבא (יש למה לחכות!).

בפגישות אני נחשפת לאתגרים היומיומיים שחברה בסדר גודל כזה מתמודדת עימם, להתנהלות הפנים והחוץ ארגוניות, ולרצון המתמיד לשמור על חזון החברה והאני מאמין שלה: לעשות טוב לאנשים ולקדם את נושא שתיית המים בכלל ואצל הילדים בפרט.

בין פגישה לפגישה יש עבודה שוטפת אינסופית (ולא, אין באמת זמן טוב ללכת לשירותים).

את רוב זמני אני מבלה עם איילת בקרמן שמובילה את תחום השיווק ללקוחות חדשים, תפקיד שדורש חשיבה אסטרטגית והוליסטית מחד אך תשומת לב לפרטים הקטנים מאידך. 

איילת כל כך מקצועית, היא יודעת מה היא עושה ותמיד יש לה פתרון לכל דבר. פעם חשבתי שאני הכי מסודרת בעולם, אבל זה היה לפני שפגשתי את איילת.

בטח כבר הבנתם שתחום הפרסום והמדיה הוא האהוב עלי, אז כדי לקבל ממנו עוד קצת, בכל רגע פנוי שיש לי אני יושבת עם תום זינגר, מנהל הדיגיטל של "שטראוס מים" או כמו שאני נוהגת לכנות אותו – ד"ר דיגיטל. תום הוא איש מעורר השראה שעובד בקצב מסחרר. הוא הגורם שמקשר בין כל הממשקים של הארגון לעולם הדיגיטלי ואחראי על האסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית שמייצרת את מה שהצרכן הסופי פוגש בכל מסך אפשרי.

אני חווה כאן רגעים מדהימים ונחשפת כל הזמן לדברים החמים שכולם מדברים עליהם. אני מרגישה שהידע שלי מתרחב וכל הזמן אני לומדת דברים חדשים.בכל משימה שיש אני מנסה לקחת חלק ולראות איך אני יכולה לתרום ולתת ערך מוסף. 

אני מתנסה באופן יומיומי בתשוקה הכי גדולה שלי, ולא יכולתי לבקש יותר מזה. 

מרגש לעבור תהליך כזה כבר בשלב זה של חיי, ואני מרגישה שזו התחלה מוצלחת של בניית קריירה. בתור מי שרואה עצמה כמובילה מותג חזק באחת החברות המובילות במשק, זה לגמרי המקום שנותן לי להבין איך עושים את זה, עם רוח חזקה של עשייה ודחיפה קדימה.

טל הר סיני

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×