100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: הזדמנות לקחת חלק במהלכים משמעותיים

מאת: אילנה גרמן (06.06.2017)

עברו להם כמעט חודשיים מאז שהתחלתי את ההתמחות וכתבתי את הבלוג הראשון שלי. חודשיים שטסו מהר מדי, בהם לאט לאט ובזהירות השתלבתי לי בתוך התמהיל של מחלקת השיווק באדידס.

כשהתחלתי את ההתמחות, במסגרת פרויקט The Leaders,כל מה שהדהד לי בראש היה - מתי תהיה לי הזדמנות להיות חלק מהקמפיינים הגדולים של החברה כמו מרתון תל אביב או השקת ה-INIKI של קנייה ווסט? הרי האירועים האלה הם ה - bread and butter של עולם השיווק והאופנה. בשביל זה הגעתי לפה. כדי שתהיה לי את ההזדמנות ללמוד ולהיות חלק מהמהלכים האלה, החל מהשקת הקולקציות החדשות ועד לאירועי היח"צ הגדולים.

כשבועיים לתוך ההתמחות קיבלתי את התשובה שלי. גולדי ואיתם, ה-2/3 היותר יפים בצוות שלנו, הושיבו אותי כדי לספר לי על פתיחתו הצפויה בעוד מספר חודשים של ה-BRAND CENTER הראשון בישראל (ובמזרח התיכון כולו!).מדובר בחנות הגדולה ביותר של המותג בארץ, חנות שתהיה מרכז "עלייה לרגל"עבור כל אוהבי המותג, הספורט והאופנה בישראל. כדי להעביר לכם את ההתרגשות ששוררת אצלנו במשרד לקראת הפתיחה – זאת תהיה החנות התשיעית מסוגה בעולם(!). הברנד סנטר האחרון שנפתח ממוקם בשדרה החמישית במנהטן, ניו-יורק. אצלנו היא תשב בשדרה החמישית המקומית, כלומר דיזינגוף סנטר בתל אביב.

אחרי שקיבלתי את כל הפרטים, אחרי ששאבתי את כל ה"מה מי מו", שמעתי את מה שחיכיתי לו עוד מלפני תחילת ההתמחות– "אנחנו רוצים שתעבדי איתנו על הפרויקט הזה".

מאותו היום, ימי ראשון ורביעי אצלי מוקדשים לעבודה על הקמפיין. כל בוקר איתם דואג להעביר לי את כל העדכונים והשינויים שקרו, כולל, כמובן, את כל הרכילות החמה. אחרי שאני מתעדכנת אנחנו מחלקים משימות ומתחילים לרוץ.

במהלך העבודה על הקמפיין הצטרפתי לסיור השטח והפגישות עם הנהלת הסנטר,יצא לי גם להשתתף בפגישות השיווק, היח"צ וההפקה בהם שמעתי מונחים מוכרים עוד מהלימודים ומהעבודות הקודמות שלי אבל בעיקר יצא לי ללמוד נושאים חדשים ולראות איך התהליך מתנהל בעולם האמיתי, מחוץ לשיעורים והפרזנטציות במכללה. כחלק מההתנסות בחברה למדתי איך בונים את תכנית השיווק, איך מתנהלים בתוך המגבלות שיש בחברות גדולות כמו אדידס ואיך לוקחים את הרעיונות הקריאייטיביים ומיישמים אותם לתוכן ולפעילויות ממשיות.

למדתי על החברה, ערכיה וצורת העבודה בה. ראיתי איך הצוות פועל ואיך כל אחד תורם את חלקו לתכנית הגדולה.

מלבד העבודה על השקת החנות זכיתי להיות בדיוק בתקופה שבה הקולקציות מתחלפות. ראיתי איך השואו רום (החדר הכי מעניין במשרד) משנה את צורתו ונבנה מחדש כנווה מדבר מלא בכל מה שעתיד להגיע לחנויות. זכיתי לעזור ולבנות את העונה הבאה ועל הדרך גם ללמוד איך, ועל סמך מה, נקבע מה יהיו הפריטים הקבועים שימשיכו לעוד עונה לצד הקולקציות החדשות.

מאז שהתחלתי את ההתמחות אני רואה יותר מתמיד את אדידס ביום יום בכל מקום אליו אני הולכת - אם זה על העוברים והשבים ברחוב לבושים באוריגינלס של המותג, או על המתאמנים במכון הלובשים פרפורמנס. השגרה היומיומית מלאה באדידס והרצון למלא את הארון שלי בכל הפריטים הכי חדשים של המותג נמצא בעלייה מתמדת מאז שהגעתי למשרד.

עכשיו, כשאני בתחילת החודש האחרון להתמחות, אני מלאת התרגשות. העבודה הקשה של הצוות לקראת הפתיחה קורמת גידים. התכניות עוברות מהדף למציאות וככל שהבנייה מתקרבת לסיום, כך סף ההתרגשות בחברה עולה.

לכם אני מציעה להתאזר בסבלנות כי החנות החדשה תהיה עולם חדש, משהו שכמוהו עוד לא ראיתם. הישארו קשובים לפרסומים כי דבר בסדר גודל כזה עוד לא היה פה.

נתראה ב BRAND CENTER- בבלוג השלישי!

אילנה גרמן

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×