100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: כשמושגים ומודלים הופכים להחלטות בחיים האמיתיים

מאת: עידן המי (06.06.2017)

חודש וחצי לאחר תחילת הפרויקט. לא עוד חבילות "ברוך הבא", נגמרו סבבי ההיכרויות. עכשיו זה כבר ה - Money Time.מרכז העצבים של יוניליוור ישראל ממשיך לגעוש, ואנוכי עולה רמה -ישיבות הנהלה, פגישות עם דרגים בכירים, סמנכ"לים ואפילו ישיבה עם מנכ"לית החברה.

"תביא קלסר ועט", יורה אייל לעברי. אני, בחיקוי מעולה של האימוג'י המבוהל, מופתע מכך שגם אותי מזמינים לישיבה שכזאת, לא מבין מה אני אמור לכתוב שם, אך לא מהסס וקופץ ראש למים בלי לדעת לשחות. כל אחד מציג את עצמו - מעברי מנהל המחקר, משמאלי סמנכ"ל השיווק, שני כסאות לידי מנהל אבטחת המידע ומולי מנכ"לית החברה בכבודה ובעצמה.

"כן, מי אתה?",מגיע תורי להציג את עצמי. "מממממממ.... אני מתלווה לאייל, אני מתמחה בחברה בשלושת החודשים הקרובים במסגרת פרויקט The Leaders". ברגע הופכת הרשמיות לנעימות, חיוכים נזרקים אלי מכל קצוות השולחן וים של ברכות "בהצלחה". יותר פעמים מאשר בבקו"ם, ביום הגיוס. אני לוקח אוויר. עכשיו גם אני חלק מהפגישה.

זה הזמן לעצור לשנייה ולקחת כמה צעדים אחורה. לפני 3 שנים עוד התלבטתי מה אני רוצה ללמוד. כלכלה? משעמם. פסיכולוגיה? מעניין אבל ארוך מידי. אולי רפואה? ויתור מידי!! גם הנדסה ותקשורת נפלו בדרך. שיווק? שיווק!! איך לא קראו לי שיווק כשנולדתי??!!

3 שנים קשות של תואר, עבודות, מבחנים, מודלים ועוד. מבחינתי כל מודל הוא חשוב ביותר! כדי לעבור את המבחן... ולא יותר. הרי מי באמת משתמש בכל זה אחר כך.

רצים 3 שנים חזרה להווה ולפגישת תקציב. "לפי תמהיל השיווק נשקיע בזה Xונשקיע בזה Y". הכול מתחבר כמו פאזל, 3 שנים של מושגים ומודלים הופכים להחלטות גורליות בחיים האמיתיים. עכשיו אני מבין על מה מדברים, עכשיו גם אני יכול לחוות את דעתי בעניין.

פגישות, מיילים, קמפיינים וישיבות –הקיץ מתקרב והמשרד לוהט.כולם נותנים מאמץ אחרון לפני פסח ופתאום..... Time out! ירידה למחצית! הדממה. יוניליוור יוצאת לחופש. וואלה, נחמד.

כמו תמיד, שעון החופש רץ מהר מדי והשבוע נגמר מהר מהצפוי.אני מכין את עצמי לעוד יום במשרד אלא שאז שיחה נכנסת מאייל: "עידן? מקווה שהחופש עבר בשלום, תכין בגדי עבודה ותגיע מחר לסופר".סופר?! עושים קניות למשרד? אני תוהה בקול רם, אבל נזכר שהוא אמר בגדי עבודה. מה הוא מתכנן לנו?

מדי שנה, יום לאחר הפסח, יוצאים כל הדרגים הניהוליים של יוניליוור ישראל לפרויקט "מנצחים בשטח". הרעיון הוא שכולם מורידים את העניבה, מוותרים על הקפה והמזגן, עולים על ב' והולכים לעבוד בסופרים. וכך היה, כמו כל העובדים בסופר,סידרנו גם אנחנו את המדפים במוצרים של החברה, הדבקנו מחירים וכמובן דאגנו לנקות ולארגן את המעברים.

ביום-יום אנחנו עסוקים בעיקר בלתכנן קמפיינים למוצרים השונים, לראות אותם צומחים וגדלים, לשלוח אותם לנקודות המכירה ולעקוב בסיפוק אחר הדרך שהם עושים לבית הלקוח. והנה, דווקא היום הזה בין המדפים בסופר, היה עבורי גדול אפילו יותר מניצחון של מכבי. ברגע הזה - כשאני מניח את המוצרים על המדפים ומביט בצרכנים שמתלבטים, מחליטים ובסוף שמים את המוצרים שלנו בעגלה – אני מבין שנסגר מעגל, מרקו מצא את אימא אחרי כל המסע. איזה סיפוק!

מכיוון שאני לא רוצה לעייף אתכם, קוראיי היקרים, אז לא אספר לכם שבחודשיים האלו הספקתי גם לקחת חלק בקמפיין פרסומי למגנום החדש אשר מזכיר לי את עצמי בכל פעם שאני עובר באיילון, להשתתף באירוע השקה של תכניות הקולינריה של "קשת" שבו כל השפים הטובים בארץ בישלו מטעמים מכל הסוגים ואפילו ליהנות מערב טעימות של גלידות חדשות. בתיאבון.

עידן המי

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (1 סה״כ)

נשמע כמו בחור על הכיפאק!

0

להמלצה על תגובה זו לחצו כאן

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×