100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: 1,2,3 GO!

מאת: טל הר סיני (19.04.2017)

כותרת: 1,2,3 GO!

"מתוך 10,000 סטודנטים במסלול האקדמי המכללה למינהל, 300 הגישו מועמדות ורק 20 נבחרו להרכיב את נבחרת החלומות של ה-The Leaders". את המשפט העוצמתי הזה אמרה דקלה בר אילן, מנהלת המרכז לניהול קריירה של המכללה, במפגש השני שלנו. נראה לי שרק אז נפל לי האסימון והבנתי איפה אני נמצאת.

עברתי דרך ארוכה מאוד ב-3 השנים של התואר. לקחתי חלק בפרויקטים שונים, השתתפתי בפעילויות מגוונות, העשרתי את ידיעותיי בסדנאות, אבל משהו עדיין הרגיש לי חסר. לא סתם הרגיש לי טבעי ונכון להתמודד בתכנית ה- The Leaders 4 - ידעתי שזה החלק שחסר לי בפאזל, שזה החלק שיוסיף לי את הפרקטיקה והניסיון.

כל מי שמכיר אותי יודע שאני שומעת את המושג "עולם השיווק" עשרות פעמים ביום, ומשתמשת בו בעצמי לפחות מאה פעמים ביום. "עולם השיווק" זה מושג כללי וגדול שמכיל בתוכו כל כך הרבה, וזה גם היופי שלו בעיני. עכשיו סוף סוף יש לי את ההזדמנות לצלול אליו פנימה, או יותר נכון - לקפוץ ראש למים העמוקים וללחוץ לו את היד באופן רשמי. יש לי כל כך הרבה מה להגיד לו, לספר לו, לתת לו ובעיקר לשאוב ממנו. אני מרגישה כמו ילד קטן שנכנס פעם ראשונה בשערי הלונה פארק ולא יודע לאן להסתכל. ולא אשקר, זה מרגש אותי.

הרבה פעמים שאלו אותי במה ארצה לעסוק כשאהיה גדולה, תמיד התשובה הייתה: "בשיווק". עם הזמן התשובה קיבלה בשר ועומק. היום אני יודעת להגיד שאני רואה את עצמי מטפסת למעלה בסולם הדרגות עד לדרגה ניהולית בכירה שמובילה מהלכים שיווקיים שישאירו חותם. אני רואה את עצמי כמי שתשפיע ותשנה דרכי חשיבה, תפרוץ גבולות והכי חשוב - תקום כל בוקר בתחושת הגשמה וסיפוק.

אני יודעת שההשתייכות ל- The Leaders נשמעת כמשהו זוהר ונחשק (וזה באמת כך), אבל לצד הסיפוק והערך המוסף יש עבודה קשה ודרישה להוכיח את עצמך. לכן, מלאת ציפיות והתרגשויות, חיכיתי לצאת לדרך ולהתחיל את המסע.

במסגרת The Leaders נבחרתי להתמחות בחברת שטראוס מים, שרבים מכם מכירים כ-תמי4. שטראוס מים המתמחה בפתרונות למי שתיה איכותיים, מטוהרים וטעימים, היא חברה בין-לאומית הפעילה במספר מדינות. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת ברי מים ידידותיים לסביבה המספקים מים חמים, קרים וגם מוגזים, לשימוש ביתי ומשרדי. החברה היא מהמובילות בתחומה בעולם.  בישראל שטראוס מים משווקת את ברי המים תמי4 ומספקת שירות למאות אלפי לקוחות.

את יומי הראשון בחברה העברתי לצד איילת המקסימה שאחראית על תחום שיווק לקוחות חדשים. בכמה שעות בודדות הספקתי להכיר את אנשי אגף השיווק העובדים בשיתוף פעולה מעורר השראה, את מבנה האגף ואת תחומי הפעילות והאחריות העיקריים. אני מרגישה שהחברה והאגף נמצאים בתהליך של התפתחות וצמיחה מה שהופך את כל ההתמחות לעוד יותר מיוחדת ומעניינת. בנוסף, אהבתי לראות עד כמה הם שמים את הלקוח במרכז כך שבכל חשיבה ועשיה "הלקוח" שם.

הגעתי עם המון סקרנות, רצון להקשיב ולקלוט כמה שיותר מידע, לעבד אותו, ובסופו של דבר להפיק ממנו תובנות. המחשבות כבר רצות בראש, הגלגלים מתחילים להסתובב והרעיונות מתחממים להם. אני לא יכולה לחכות לרגע בו אבטא את עצמי ואוכיח את יכולותיי.

יאללה, הלכתי לשתות כוס מים, כי עם ברי המים תמי4 כולם שותים יותר מים.

 נתראה בבלוג הבא.

טל הר סיני


הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (1 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×